Kızlar dün kızım ateşliydi acile gittik vs gece boyu doğru düzgün uyumadı kucakta uyumak istedi hep . Bugün de ateşi düştü ama çok huysuz ağlıyor sürekli emmek istemiyor ağladığında ayağa kalkar öyle emzirirdim tutardı memeyi bugün çok zor emdi korkuyorm memeyi bırakıcak diye. Napmam lazım sütü sağıp biberonla veriym mi yoksa iyice acıkmasını mı bekleyim ? Sizin bebişlerde de oldu mu böyle ve düzeldi mi geri yoksa huy değiştirdiler mi ? 😕