Bebegiminik Bebeğim 4 aylık kan damlası olarak Bestiron aldım ama eczacı nasıl kullanılacağını bilmiyordu. Kullanan var mı aranızda? Kaç damla verilmeli?
34_21_23 Bebegiminik kilo başına bir damla. Mesela benim kız 7 kilo günlük yedi damla çay kaşığına damlatıp veriyorum
Deleted12 Bebegiminik kan damlası kullanmayan bi benim herhalde. Bu ay doktoruma soyliycem kan damlası kullandirmiyorsunuz bir sorun olmasın diye. Kilo başına 1 diye biliyorum ama gene de yanlış olmasın o eczacı da hayret yani.
Bebegiminik Deleted12 Bende öyle biliyorum da eczacı bilmeyince tereddüt ettim. Bebeğiniz kaç aylık 4. aydan itibaren kullanılıyor
Deleted12 Bebegiminik 10 ayına girdi bebeğim sordum doktora gerek yok kullanmasına dedi vermedi. 5. Ayda. Sağlık odağındaki ebe de sordu neden kullanmıyorsun diye doktor vermedi bende ona uyuyorum dedim. Bu sefer bi daha sorcam
Busravuslat Bebegiminik aç yada tok olmasından ziyade damlayı verdikten sonra emzirmemek gerekiyor yada emzirdikten hemen sonra vermemek gerekiyor demişti hemşire bize bnde dikkat ediyorm buna
Bebegiminik Deleted12 belki bebeğin kan değerlerine baktıysa gerek görmemiş olabilir. Ama genelde kullanılıyor 4. Ay sonrası. Siz yine de bir sorun
Deleted12 Bebegiminik evet kan değerlerine vakti gerek yok dedi ama herkes kullanıyor yani bi ben kullanmıyorum. Diğer bebeklere de gerek yoktur o zaman bi benimkine değil herhalde.