Prensesannesi1-1 İzmirde ısıtması olmayan bir ev tuttuk civarda evler hep bu şekildeymiş , var mı tavsiyesi olan soba harici nasıl ısınıyorsunuz acaba ve ısınabiliyor musunuz çok soğuk oluyor mu
MinikPrensesannesii Prensesannesi1-1 canım biz 3 yıl oturduk izmirde karabağlarda doğalgazdı ama kaynımın evinde yoktu o bozyakadaydı UFO vardı her oda da eşimin polis arkadaşlarından devraldı bekar oldukları için pek dert etmemişlerdi açıkçası. Sonra evlenince doğalgazlı eve geçti bazı yerlerde vardı öyle ısıtmasız ev
Deleted12 Prensesannesi1-1 aaa isitmasiz evler mi ilk defa duyuyorum herhalde izmir hiç soğuk olmuyor diye. Yani bence sorun yaşamazsın ama bir elektirikli soba al sen gene. Çocuk üşür falan.
Rabiamhmt Prensesannesi1-1 kucuk tupe su koy bulundugun ortamda kaynayıp dursun baya ısınıyo ıcerı bnm kalorıfer yanmadı daha donuyorum o sekıl ıdade edıyorum suan
Prensesannesi1-1 MinikPrensesannesii ısınabiliyorlar mıydı acaba ya ben de bebekle kara kara düşünüyorum bulunduğumuz yere doğalgaz gelmemiş klima ancak alabilirz
Prensesannesi1-1 Deleted12 evet ya anca klimalı evler var ben de klima mı yoksa elektrikli bişeyler mi alsam diye düşünüyorum
MinikPrensesannesii Prensesannesi1-1 nerdesiniz tam olarak. Eevet canım ısınıyodu orası ama evden eve fark eder tabi
Prensesannesi1-1 Rabiamhmt deniyeceğim ya çocuk olmasa biz bi şekilde idare ederiz de çocuk düşündürüyor
[silindi] Oylebiruya 2 klimam var biri yatak odasında biri oturma odasında dönüşümlü kullandım yalnız 1 odayı ısıtıyor.
egelisamom Prensesannesi1-1 Ufo veya ısıtıcı tarzı aletler tehlikeli geliyor bana bence klima daha mantıklı 🙏🏻
Oykuaygun Prensesannesi1-1 Ya eve ve sana bağlı aslında. Mesela annemler sobasız ısınmazlar benim evimde klima var kalmaya gelince ısınamıyoruz derler. Ama arkadaşım geçen sene elektrikli soba kullandı. Bende onda ısınamam 😅
sevdam4721 Prensesannesi1-1 izmir de oturuyor ve soğuk oluyo yanı şuan bıle geceleri batanıye atıyor üstümüze benım egom doğalgazlı ama aıllem klimayla ısınıyor