15 aylik oglum 1 yasindan beri her ay grip balgam geniz akinsiti yasiyorz istahsizlasiyor tam toparlniyor derken basa sariyorum.Caresiz kalislarimizi biz anneler iyi biliriz ama sbredecegiz.Elbette gececek bu gnler bebeklerimiz buyuyecek guzel gunler olacak olumlu fusunelim.Istahsizliktan yemek yememekten olen insan yok ya eninde snnda duzelecek.Bize dr bagisikli guclenmesi icin gida takviyesi verdi surup,cok sukur daha iyiz