Hamide16 yenidoğduğunda fark ettim ben. Huzursuzluk, gaz, uzun süren gürültülü kaka, kabız gibi ıkınıyordu, her emmeden sonra huzursuz oluyordu, kakası bol mukusluydu sonra egzama başladı. Sonra ki evre kanlı kaka, bizde olmadı şükür ben erken fark ettiğim için. Denemek için 2 hafta süt ürünleri tüketmedim, öyle anladım.