Merhaba kızlar. 29 aylık oğlum. 4 ay önce tuvalet eğitimine başladık. Başlarda hazır gibiydi hiç bir problem yoktu. Hatta bu kadarmıymış, harika çabuk öğrendi diye diye içten içe seviniyordum. Büyük, küçük her türlü ihtiyacını söylüyor gülücüklerle gidip yapıp alkışlarla geri dönüyorduk. Tüm bu sevinçlerde sonra artık olması gerekenin bu olduğunu anladı ve işini görüp koşa koşa oyununa geri dönüyordu. Böyle 2 ay geçti her şey süperdi. Ancak son 2 aydır büyük abdestini söylemiyor. Farkında mı olmuyor anlamamıştım. Ucuna geliyor biraz yapıyor koşarak gelip tuvaletim geliyor diyordu. Son zamanlarda sanırım fazla yüklendim artık yapsada söylemiyor. Yanlış olduğunu biliyor çekiniyor ve sanırım korktuğu için o kaka kendini rahatsız etmiyor 🥺 Alışmış ve her şey yolunda giderken bu nedir? Hazır değil mi? Beze geri mi dönmeliyim? Kafamda çok soru var. Ne yapmam gerektiği hakkında fikri olan herkes lütfen yorum yapsın 🙏🏻
Not: İlk günden beri gece tuvalete hiç kaldırmadım. Sabah altı kuru kalkıyor. Bari buna maşallah diyelim de elimizdekinden de olmayalım 🧿😂