Merhaba sevgili anneler bugün yapılan kan tahlilinde 9 aylık bebeğimin B12 değerlerinin düşük olduğunu söyledi doktor. Beslenme takviyesinin dışında kullandığınız bir ürün varmı . Doktorunuza danışın diyebilirsiniz ama dünde belirtmiştim doktorumuzdan memnun değilim değiştiricez güvenemiyorum kendisine bi kaç sebepten dolayı. Yeni bir doktor bulup sorana kadar sizlern neler kullandığını merak ettim sadece . Yine ürünü doktor bilgisi dahilinde alıcam alırsam sadece tavsiye istiyorum teşekürler 🌸💕