Merhaba arkadaşlar 2.ye hamileyim oğlum 1.5 yaşında sütten kesmek istiyorum 2 gündür uğraşıyorum ama vazgeçmiyor memede uyuyordu normalde ayakta sallıyorum istemiyor en son acı falan süreyim dedim yok yine istiyor ne yapabilirim önerisi deneyimleri olan varmı