MervosP bn annem ya da kayınvalidemle aynı şehirde olmadığım için bakıcıya bırakıyorum. Başlarda sizin gibi fazlasıyla stresliydim ama işe başlamadan bir ay önce başladı bakıcı bizimle. İlk günler yanlarından ayrılmadım sonra bir iki saat derken yavaş yavaş alıştılar, bn de alıştım. Siz de işe hemen başlamayacaksanız bir süre kayınvalidenizle birlikte baksanız yavaş yavaş alıştırsanız bebeğinizi belki size de daha iyi gelir