alpyigit_annesi monalissa gecmis olsun canım nasıl şuan çok ağlıyor mu benim bebeğim de 7aylik bende diyorum yaptıralım yürümeden huysuzluğu var mı şuan
dturkmen monalissa gecmis olsun. Lokal olmus sanirim benim oglumda su anda 4 aylik onumuzdeki ay yaptrmak istiyorum. Ne kadar surdu?
Hilaldgsn monalissa bende o zamanlar yaptırmıştım aşırı rahat geçti ne ağlaması ne huysuzluğu vardı çok şükür 🙏🏻 damatlıklarını da görürüz inşallah 🌺
monalissa alpyigit_annesi çok teşekkür ederim, çıkınca ağladı, sonra uyudu. Uyanınca o kadar fazla ekstra ağlaması olmadı Allah’a şükür, hiç beklemeyin derim, tam iyi zamanlar🌺
monalissa Hilaldgsn aynen bizimde öyle oldu Allah’a şükür, korktuğum gibi olmadı hiç 🥰amin inşallah çok teşekkür ederim 🌺