Kızım yakın zamanda 16 aylık olucak.Onunla bişeyler yapmaya calısıyorum ama kızım hep yalnız oynamak istiyor.Kendi haline bırakıncada ben vicdan azabı cekiyorum ilgilenmiyorum dıye. Bana bi fikir verin lütfen oynamak için zorlasamı yoksa kendı halınemı bıraksam ne dersiniz? 16 aylık bebiş anneleri ne durumda acaba?