babygirlandmom [url=https://hizliresim.com/26M8vd][img]https://i.hizliresim.com/26M8vd.jpg[/img][/url] testi yaptım ilk 1 saat hic bisey yoktu sonra bi baktım böyle olmus sizce varmı ya inşallah yoktur kızım daha çok küçük 😕
serenaysimsek babygirlandmom benim kızım için yaptığımda böyle çıkmıştı yaptığımda, ama o testler çok güvenilir değil canım en iyisi git kan ver kesin sonuç😊
FeriDeniz babygirlandmom 10 dk.dan sonra beliren ikinci çizgiler geçersiz diye yazıyor gebelik testlerinin açıklamasında. Bir saat sonra belirdi diyorsun.
Cerenes26 babygirlandmom erken gebelik testlerinden al eğer gebelik varsa 2.ci çizgi biraz daha net gözükebilir. Ben emin olmak icin 3 kere test yapmıştım. Bozuk olabiliyor testler. Gönlünce olsun..
Nuranemre babygirlandmom benım ilk gebeliğim bu şekilde olmuştu canım sonradan ıkıncı cızgı çıktı kan test verdm ve sonuç hamıleydim
babygirlandmom serenaysimsek pazartesi gidip vericem canım 1 2 saat sonra çıktı bu şekilde ilk başta hiç bisey yoktu
babygirlandmom FeriDeniz evet canım bende öyle biliyorum ama bariz acik belli oluyor çizgi ya gerçekten varda çıktıysa
babygirlandmom Cerenes26 tekrar yapicam canım test şuan istemiyorum rabbim olmayanlar isteyenlere versin insallah
Edaa babygirlandmom Ben de ikinci gebeliğimi o 1-2 saat Sonra beliren silik çizgi ile öğrendim.Bence ya kan verin Ya da daha güvenilir bir test yapın 🤷🏻♀️