Yoncaz 6 aylık olmuş. Yani bilgiye ne gerek var. İçtiği kadar vermelisiniz suyu. Biberonla içiyorsa zaten istediği kadar alır. Yemek gibi. Ne kadar yiyorsa o kadar veriyoruz. Yani ben suyu şu kadar vereyim zorlayım yada ayy çok su içti içmesinle olmazki. O verilen ölçüler kime göre neye göre verilmiş. O kadar saçmaki bazı şeyler. Her bebek farklı. Her bebek farklı yer farklı su içer kilosu farklı olur huyu suyu farklı olur☺️