kagan1 merhaba, 17 e girmek uzereyiz . Sürekli oynama gibi bir huyu yok malesef ,o yüzden herşeyden oyuncak yapıyorum , fisher price in kopekcigi ,telefonu ,kendi peluş oyuncakları ,kitaplar devamlı dönüyoruz, 9 lu küpümuz var onlarla da oyalaniyor bu ara kısa süreli ama .