Tugce 4 aylıgız. aksam 7 de mutlaka banyo yapariz, banyo sonrası masaj, ısık hep los olur arkada “kırmızı balık uykuda” calar😂 masajdan sonra emzirme seansı emerek uyumazsa odadan hic cıkarmadan ısıgı hic acmadan odada gezdiriyorum kucagımda zaten mayısmıs oluyor ama direniyor. En son ayakta bitiyor olay ahxjsj😂 valla sallıyorum ayagımda napiyim, hem cabuk uyuyor hemde derin uyuyor ama cok yavas yavas sallıyorum haldır huldur sallamıyorum. Benimde belim dinlenmis oluyo ben karsı değilim sallamaya linç yemiyimde. Kuzenlerimde sallanarak uyurdu teyzem hic pisman olmadı dinlenecek zaman oluyor valla. Amman sallarım askere gidene kadar sallanacak değil ya 😂 hele bir kere bebegim ayagımdayken bende gece uykusuna gecmisim gece kımıldadıkca salladım kımıldadıkca salladım sabah 7 ye kadar aralıksız uyumusuz😂