Deletedmom0099 kızlar yakın zamanda igdaştan gaz açtıran varsa bilgisi olabilir diye düşündüm. ben taşınacağım eve gaz başvurusu yaptım ama evde ben olmayacağım annemler olacak. bu durumda onlardan imza alarak açtırabilir miyim yoksa illa ki orda olmam gerekir mi?
tatlisert Deletedmom0099 düğünümüzün olduğu gün gaz açmaya gelmişlerdi ve Yanlarında kayınpederim durmuştu. Eşim ve ben kuafördeydik
Saafie Deletedmom0099 Hayırlı olsun Pendik’te oturuyordunuz bildiğim kadarıyla ☺️ farklı semtemi taşınıyorsnz
BenDenizMustafakemalinannesi Bizde taşındığımizda eve gelip ocağı kontrol etmişlerdi gaz kaçağı var mı diye bir de kombiye bakmislardi. Ocak gaz kaçırıyor diye doğalgazı açmadılar usta gelip yaptıktan sonra açtılar canım evde birinin olması şart 🙏
Deletedmom0099 BenDenizMustafakemalinannesi evde 2 kisi var biri olmasa biri kesin olur. kontrol olayını biliyorum ama illa fatura sahibini isterler mi diye düşünüyorum sadece 🤷🏼♀️
Deletedmom0099 Saafie teşekkür ederimm 😊 tuzladaydım pendiğe taşınıyorum. daha önce çok kez yazmıştım taşınacağımı, hatrınızda kalmış olmalı 🌸
Saafie Deletedmom0099 Yaa ben Pendik biliyordum oysa ayni semtde oturuyormusz ☺️ inşaallah yuvanızdan huzurunuz eksik olmaz🌸