Kizlar oglum 3 yasinda. Bu seneye kadardaha 1 kez bile ilac icmemisti hastalik ne bilmezdik bu sene 2 ay once bi basladi hastalanmaya ardi arkasi kesilmedi. Burun akintisi hic durmuyor zaten , 2. Kez kulak enfeksiyonu oldu daha demin acilden geldik. Antibiyotik icecek yine ben bu isten birsey anlamadim sizinde cocuklariniz böyle mi bu sene 🥲