afraninannesii Tatlican https://shop.mango.com/tr/kadin/palto-anorak/kemerli-kapitoneli-mont_17035514.html?c=99 mağazada da denedim çok güzel
baloglum_e Fitifiti merhaba bu siteden bişey beğendim de daha önce alışveriş yaptınız mı güvenilir mi kaliteli mi ürünleri?
E_doga lanadelmiyav kaşe kaban mı? Eğer öyleyse İpekyolunkileri hem çok beğeniyorum hem de kullanıyorum. Bakın isterseniz
Tatlican afraninannesii Ben butarz degilde kaşe yakası kürklü seviyorum .Siz alirsaniz bunu iyi gunlerde kullanın bu montlar hiç üsütmuyor yürumeyi sevenler icin super😍
Si_se_ta_be lanadelmiyav Ayy ben Ekol den almıştım biraz ağır ama şık ve sıcak tutuyor. 4 sene oldu alalı hala yeni hiç rengi falan da solmuyor. Birde kotondan almıştım çok hafif çok seviyorum.
lanadelmiyav Si_se_ta_be Ekolü hiç duymadım, bakacağım. Kotonun kabanları bana çok kaliteliymiş gibi gelmiyor ya. Ama tasarım olarak hoş duruyor. Teşekkür ederim🤗🌸
Si_se_ta_be lanadelmiyav Ekol biraz pahalı ama çok kaliteli valla normalde bende begenmezdim indirimden aldım sanırım iyisi denk geldi 😅