Bende simdi aşılara bakıyordum nimenrix olan 12.ay itibariyle genç çocuk olgun herkese tek doz yapilabiliyormuş 21 subat fiyati 345 yazıyo Ekim fiyati yok nette 2 kızim var karışık herkes bisey dediği ve virüs araya girdigi için yaptiramadim ama icim hic rahat değil biri 8 biri 3 yasinda nimenrix 1 er doz yaptiracam ins bekseroya baktim tek doz 533