ebz09 Mobilya beşik. Sallanan beşiklerin kullanım süresi çok uzun değil ve sallanıyor olması bana çok sağlıklı gelmiyor. Mobilya beşik daha uzun süre kullanılmaya müsait. Ben oğlumu doğduğundan beri mobilya beşik kullanıyorum, sallanan modele hiç ihtiyaç duymadım. Sadece ucuzundan ekstra bi de park yatak aldım, başka yere kalmalı gittiğimizde kullanmak için. Ama evde kullanmak için mobilya daha iyi. Parmaklıklar sıkıntı olur derseniz de yatak kenarlıkları var örtü veya örgü şeklinde, onları kullanabilirsiniz. Bizim yatağın bize dönük parmaklık kısmı örtüsüz, çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık da.