Merve-34 ben genelde birkaç saat tutarım sabah mesela süreriem kahvaltı yaptırım falan derken 2,3 saat kalır sonra duşunu alır öyle öğle uykusuna yatar saçları da hem çok parlak hemde yumoştur :) kendimde kullanırım ben geceden sürer örüp yatarım sabah duş ve gelsin parlak ve yumoş gibi saçlar :)