Fff123 Arkadaşlar dün kızım 2.ay aşısını oldu. Dün normaldi ateslenmesin diye 2 defa calpol verdim bugün sürekli uyuyor. Zor uyandırıp emziriyorum. Uyanık çok az duruyor. Normal midir. Bu durumu yaşayan var mı?
0znur Birşey olacağını sanmıyorum, endişelenmeyin :) Calpolu de ateslenmeden vermeyin bence. Ben de ikinci ay asisinda vermiştim ateşlenir korkusuyla ama gereksiz Dün 6. Ay adımızı olduk. Çok şükür hiçbirinde sorun yaşamadık
Fff123 0znur sağlık ocağında ki hemşire eve gidince ver hemen dedi bende ateslenir korkusu ile verdim 🙂 uyumayan bir bebek bu kadar uyuyunca bir şey mi var dedim. Aşıların yorgunluğudur inşallah 🙏🏻
0znur Fff123 O zamanlar bı çok uyur, bı hiç uyumaz Uykularında bile endişeleniyoruz, inşallah büyüyünce kıymet bilirler 😅
Fff123 0znur benim ki hiç uyumayanlardan 😁 insallahh kıymet bilirler canım benim bebeğim tüp bebek ekstra kıymet bilir insallah 😁