Tugbatugba123 İkiz bebiş anneleri ilk beta değeriniz neydi? 4 haftalık beta değerim 977 sizce yüksek mi
FiltreKahve Tugbatugba123 beta dan anlaşılmıyor diye biliyorum ama ben ilk öğrendiğimde 4 haftalık 3000 lerdeydi bilemedim o yüzden