Merhaba güzel anneler, benim oğlum 4 aylık. Hala gazı var, hala kırk dakikada bir emmek istiyor ve hala huysuz ağlıyor. Bir sürü oyun yapıyorum ama sıkılıyor durmuyor. Tuvalete bile gidemiyorum bazen. Hep geçecek dediler geçmiyor. Huyu mu böyle acaba🥺