Kizlaaar ameliyatım çok güzel geçti elhamdülillah ama direnler çekilirken biraz agri oldu ve ilk üç gün şu an 5. Gün daha rahat hareket edebiliyorum gündelik işlere döndüm ben biraz yatamayan Bi insanım 3. Gün kalkıp Bi şeyler yapıyordum zatn ama Gün güne daha iyi oluyor. Dr Süt kanallarını koruduğunu söyledi. Benim çok sarkikti ben çok çekiyordum. İnanın s8mdi öyle güzel ve rahat bi dönem yaşıyorum ki keşke genç kızligimda olsaydım boşuna çekmişim yıllardır olmak isteyenler ne olur hic düşünmesin. Ben o masaya yatarken bir gr korkum yoktu çok istiyordum çünkü asla korkmadım cesurca girdim çıktım. İllaki ufak Bi agri olacak parmak kesilince bile oluyor bunda olmasın mı. ? Ama böyle Bi rahatlık hsfifleme yok
Bir aya daha muthisko Bi insan olacağıma eminim.. yapan Dr da önemlidir. Muhakkak. Ben denizli PAU Hakan Ozcan a oldum. Herkese tavsiye ederim.