Degerimiz 11 sınır 12ymiş. Ferrosanol’b ye başladim hayli zor icirdik. Kafam cok karisti dis kararmasi yapıyormuş kabizlik vs ac karna mumkunati yok iciremen aksam tok icirdim sorum su ki içirdikten sonra meyve vs verebilirmiyiz süt urunleri verilmeyecegini soylediler meyvede sakinca varmidir? Birde baska doğal kan yapici neler verebilirim tecrubeli anneler ❤