Missyloves Asliiiiiiiiii yaklaşık 10 ayligiz bizde de bı tane bile yok doktor çıkmaz üzere demişti bir ay önce 😂 anne yada baba geç cikardiysa çok normalmiş
VERA19 Asliiiiiiiiii Evet normal.Diş çıkarma zamanı bebekten bebeğe değişir☺️ Benim kızım 11 aylıkken çıkardı ilk dişini
Asliiiiiiiiii senamiray bunu bilmiyordum gerçekten duymam iyi oldu teşekkür ederim hep pimpirikleyordum
senamiray Asliiiiiiiiii endişe etmeyin geç çıkınca daha kolay oluyor benim kızımınki dün çıktı tık tık sesini duyunca şaşırdım beklenmedik zamanda çıkar
YusufHuzeyfe Asliiiiiiiiii 11ayligiz bizimde 10gun önce patladı ilk disler suan 4 dis patladı birden geldiler patır patır
mom1236 Asliiiiiiiiii 14 ay olucaz 3 güne bizimde yok. Böyle postlara hemen atlarım benim kızımında geciktiği için
yaseanne1 15 aya kadar bekleriz demişti bize doktorumuz 11 aylıkken 4 diş birden çıkardı sonra durdu başka dişimiz yok bu da normalmiş daha yeni sordum
sademinannesi Asliiiiiiiiii kendimden örnek vereyim 1 yaşındayken hala diş çıkarmamışım annemler doktora götürmüş dişi çıkmıyor diye doktor gülmüş korkmayın😄