Yahu ne güzel öğle uykusu olurdu önceden bende işimi hallederdim 🙄 şimdi 15 dk anca uyuyor anlamadım gitti niye böyle oldu bu çocuk en fazla uykusu yarım saat oluyor e uyumayınca düzgün akşam üstü bağırarak ağlıyor gözleri kayıyor nasıl bir taktik uygulasam minnoşuma yoruyorum uyutuyorum yine 15 dk 😂