Eysar fark etmiyor. Yıl değiştiği için yıllık zam oluyor ondan etkilenir. Birde her doktorun ücreti ayrı sonuçta. Doğum sayısıyla alakası yoktur. Ben 3 sezeryan doğum yaptım. 3 ünü de aynı doktorla. 1 yıl fark olmasına rağmen zamdan etkilendim ve neredeyse 2 katı ödedim. Bu bana fiyat değildi. Aynı doktorla aynı zamanlarda arkadaşım da ilk doğumunu yaptı. Oda benimle aynı ücreti ödedi.