Canım bebeğim üç günlükken sarılıktan dolayı 8 saat ışık tedavisi aldı bana da iki saatte bir uyandır yarim saat emzir dediler ama sarılık arttı daha sonra sürekli uyandırıp emzirdim sarılıktan dolayı baygın düşüyorlar uyanamıyorlar sen zorla uyandır emzir ki bi sorun çıkmasın yoksa sarılığı arttar bir de kaç kilo kilosu da düşükse daha çok artıyor sarılık uyuyor diye bırakma sakın zaten düzelince kendiliğin den uyanıyor acıktığını da