Kızlar mrb
Bebeğim 42 günlük şuan sütle besleniyor ama bazen meme almak istemediğinde yada doymadığını hissettiğimde mama veriorum ama oda günde maks 2 kere.ama bebeğim kakasini 5 gündür yapmiyor. En son yaptığındada oldukça yoğundu.bu normal bi durummu sürekli kaka yapmalari gerekiyormu.netden araştırdım çok farklı seyler yazıyor.sizlerde nasil durum.doktora gitmem gerekmi🤔