Efsan sizden de Allah razı olsun. Biraz zeytinyağı tuz ekleyip fırında da deneyebilirsiniz nasıl sever ve yerse artık. Bizde ishal, kusma ateşli bir hastalık atlatmıştık. Kızartma vermiştim doktor diyince. Gerçekten kızartmayı daha çok seviyorlar. Eline verdim kemirdi yedi en azından az da olsa.Muz severse oda çok iyi geliyor.