anneadayi42 Baby bond wee baby diamond chicco gibi markalarin manuel pompasini kullanan memnun kalan var mi veya baska marka da olabilit tavsiyelerinizi bekliyorum uygun fiyatli ve iş görür bir şey arıyorum
Ozgeyilmaz2 anneadayi42 mochi göğüs pompası canım mochim acısız ağrısız ve çok hızlı beş dk sürmez memeyi boşaltması, elektirikli olarak mamanı kullandım.
Hsbsrt anneadayi42 lansinoh kullanıyorum hem.manueli hem elektiriklisi var çift başlıklı oldukça güzel sağıyor ve can yakmiyor
Birbebeginblogu anneadayi42 manuel arıyorsan e bebek baby plus. Yorumlarına da gir bak herkesss çok memnun
Damla6117 anneadayi42 manuel gerçekten zor canım kullandım sonra da wee baby elektrikli aldım bende çok para vermemek için manuel almıştım keşke hiç almasaydım 100liraya almıştım Manueli resmen param çöpe gitti