Merhaba arkadaşlar çok uzun zamandır denk geldiğim bir konu hakkında konuşmak istiyorum. Burda mama cc soran arkadaşlar oluyor bazı arkadaşlar ise işte benim şu kadar aylık daha yeni atıyorum 90 cc içiyor seninkisi çok fazla midesi genişler obez olur vs vs arkadaşlar aydan ziyade kiloya göre cc belirlenir. Bende burda yorumları görüp çok veriyorum diye üzülmüştüm doktoruma sorduğumda kilo*150/öğün sayısı demişti yani merak eden bilmeyen arkadaşlar milletin lafına bakmayın 5 kilo bir çocukla 6 kilo çocuk aynı ayda dahi aynı cc içemez. Lütfen obez olur şu bu diye anneleri üzümeyelim nacizane önerim 😇