Birbebeginblogu Kızlar 3 buçuk ay oldu doğum yapalı regl olmadım, ilk 1 seneye kadar olmamak normal dedi hemşire ama ben merak ettim sizler ne zaman regl oldunuz ?
hemsireleylos Doğru siz buna takılmayın ama asla korunmamazlık etmeyin uyarayım🥰 bir yıl normal , kırk çıkınca olmak da normal yani yapıya bağlı herkes de farklı görünür
cby23 Birbebeginblogu iki bucuk ay oldu bende dogum yapalı doktorum emzirdiğin süre boyunca regl olmayabilirsin dedi sütümüz koruyor yani suan da ama tabi bizlerde korunmalıyız 😂
Skylifee006 Birbebeginblogu 2 ay oldu bende henüz olmadım geçen hafta bir ya da iki kere lekenme oldu korktum açıkcası devamı gelmedi neden olabilir
Skylifee006 Birbebeginblogu ay inşallah öyledir sezeryan oldum açıkcası hemen geri hamile kalırım diye psikolojim bozuldu
zeyzey77 Birbebeginblogu Kisiden kişiye göre değişir. İlk doğumda 43. İkinci doğumda 41. Gün adet oldum
Cennet_kusu2891 4ay yeni bitti ilk adetımı oldum Gelinimiz 1sene sonra oldu Annemde adet olmadan kardeşime hamile kalmıs ben Nisan kardrsim mayıs dogumlu🤭yani korunmamazlık yapmayın kızlar hiç belli olmuyor😉