Ped ile kriz gcryrm her. Markayı denedim yok asırı rahatsz oluyorum agresif oluyrm birde smdı esim izinde dolasyrz falan hiç keyif alamyrm resmen Ped yüzünden nasıl kullanlyr dışarıya tasma oluyor mu çıkarırken skntı oluyor mu kullanan varsa yazarsa çok sevnrm ya ona göre almak istyrm