TheBaby yaaa yerimmm maşllh. Aslında bizde 4.5 aylığız. Dediğiniz gibi 1.5-2 saatte uykusu geliyor ağlıyor eee diyor gözlerini ovuşturuyor esniyor. Yatırıyorum 30 dk uyanmalarımız vardı felaket uykusu ama 45 dk 1 saate çektik şükür ☺️ Bazen 1.5-2 saatide buluyor uykumuz ama geceleri çok sık uyanıyoruz gerçi bu ara birazda rahatsız ondandır belkide