Zeynebinannes Merhaba sadece mama ile besleniyor olarak soruyorum çünkü çok az emiyor. Günde 4-5 kere kaka yapıyor. Önceden 2-3 günde bir yapardı. Reflü maması aldıktan sonra böyle oldu normal mi acaba?
merve0648 Zeynebinannes metsil ve biogaia birlikte kullandığımızda benim oğlumda çok kaka yapıyordu. Doktor metsili vermene gerek yok dedi
minmin-hanim Zeynebinannes Benim bebeğim anne sütü alıyor o da 4-5 kere kaka yapıyor günde 43 günlüğüz
Yar68 O mamayı bırakmalısınız çok fazla kakasını yapıyor doktorunuza başvurun o sizi daha güzel yönlendirir ama normal olarak günlük 3 kakalı bez normal sayılıyor
Zeynebinannes minmin-hanim anne sütü alıyorsa sadece normal diye biliyorum ama biz mama kullandığımız için bilemedim