Smrhls Merhaba hanımlar yemek yedikten yarım saat sonra oğlumun tokluk kan şekeri 140 çıktı normal mi
glfzltt Smrhls merhaba benim bebeğimde de aynısı oldu da , bebeğinize diyabet tanısı konuldu mu ? Yoksa bi kerelik mi öyle çıkmış şekeri ?
Smrhls glfzltt birdaha ölçturmedim ama aradan çok fazla zaman geçti şuan 3 yaşına 5 ayı kaldı hiç bir problemi yok çok şükür 🙏