gulse_uyak çok geçmiş olsun canım benim 11. Gün bir anda geldi ama ondan önce ara ara böyle koku alır gibi olmustum saniyelik koku egzersizi yapın demişti doktorumuz lavanta yagı ile burnununa sürün çekin camı açın dedi başta pek inararak yapmadım ama yaptım yinede bir umut bundan mıdır bilmiyorum kokum bir anda geliverdi bebeğimin altını değiştirrirken kokusunu aldım kaka kokusuna bu kadar sevineceğimi tahmin bile edemezdim inşallah sizinde en kısa sürede gelir eşime diyordum o zamanlar çok ev yansa duymayız hiç birimiz hepimizin gitmişti çünkü çok kötü bir şey 😔