Beneğim 33 günlük, sarılık olmuştu orda biberonla beslediler, göğüslerim yaraydı benim de sağıp verdim ilk zamanlar, sonra kaşık biberonla verdim. Şuan hep memede kalmak istiyor, memeye koyuyorum tam çekmiyor sanki, ayırınca ağlıyor, saatlerce böyle geçiyor, ama doymuyor, sağıyorum öyle veriyorum 90 cc içiyor. Ama böyle de memeden kopmasından korkuyorum. Napacağımı şaşırdım. Bana bi yol gösterin lütfen, tükendim. Bugün hele sürekli memedeydi ama emmiyor ya 🙄