Merhaba annelerim özellikle 1 yaşında olan bebeğiniz varsa aynı durumda mısınız bebeğim normalde çok güzel yerken şuan herşeye öğüyor ve yemek istemiyor ama mama istiyor çoğunlukla mamayı da kısıtlamak istiyorum ama çok ağlıyor siz ne yapıyorsunuz acabaa