Bebeğim 3 aylıktan önce çok sakin ve çok akıllıydı zaten baştan beri meme almadı sağıp verdim prematüre doğdu ve küvezde biberon alıştı döndüremedim 3 aylıktan beri nerden baksanız 1 aydır ne süt ne biberon istemiyor almadığım biberon denemediği mama kalmadı yok su an ayağımda sallıyorum ve uyku arasında ne verebilsem veriyorum ama zaten uyumuyor sallıyorum tam uyudu çocuk azına biberon zorla sokuyorum ve uyanıyor ya da uykusu biraz açılıyor oh sütünü içti diyorum koyuyorum yatağına uyanıyor ağlayarak yarım saat sonra tekrar uykusu geliyor yine uyur yine uyanıyor çok yoruldum ne bu atak mı atak haftasında 4 ay geceleri saat başı ağlıyor kendi eliyle emziği cıkarıyor ağlıyor veriyorum atıyor gene ağlıyor kafayı yiyecem asker kocam ve tekim hiç bilmediğim bi şehirde ailelerimiz uzakta artık kendimi çok yorgun ve bitmiş hissediyorum çocuk acıkmıyor içmiyor zehir veriyorum sanki