Donebaris Kizlar bugun corona testim pozitif cikti bebegim 4 aylik biswy olurmu ona ya cok korkuyom geciren varmi bebegiyle😪😪😔😔
sevimlienerji Geçmiş olsun.bebegim 3 aylıkken geçirdik bebeğim de pozitif çıktı. Doktorumuz sık sık çift maske ile emzir dedi emzirdim sürekli. Ateşi isali oldu onlar içinde probiyotik ve fitil verdi onları kullandık. 2 günde birşeyi kalmadı