Minik_prens1109 Kızlar 25 günlük bebegım doğum sırasında yaşadığım travma sonucu amelıyata alındım 17 gün emzıremedım şimdı meme reddi yaşıyoruz bıberona alıştı ve sütüm gıt gıde azalıyor gögüs pompası hangısını tavsıye edersınız sütüm artar belkı
ablkdr Minik_prens1109 ben wee ninkinden menünüm elektronik. 5 aylıkken oglum ne yaptysan memeyi bıraktı o bıraksada sağmaya devam ettim ama bebek emmeyince cok cabuk geri gidiyo bende oyle olmustu. onyuzden manuelde alabilrisiniz lansioh var bende bide oda guzel
cicek10 Minik_prens1109 bende lansinoh elektrikli olan var gayet iyi 10 dakika sağımda olan sütü alıyor