Selamlar herkese. Bugün adetimin son günü ve spiral taktırdım. Cumartesi günü de lazer için randevum var. Regl kanamam bugün bitecek ama spiral kanamasının devam etme ihtimali var. Tampon kullanıp lazere gitsem bi sorun olur mu acaba? Yorumlara geç dönebiliyorum şimdiden teşekkür ederim.