Ben sağdığımda sonraki emmeye resmen sütüm kalmıyodu az gelince de morelim bozuluyodu bide ben bitkisel bir damla ve humana emziren anne çayını 3 kere yapıyorum günde peş peşe kullanıyorum damla ve çayı bir öğün yulaf yapıyorum hurma incir koyuyorum içine özellikle bulgur pilavını yediğimde arttığını fark ediyorum kahvaltı dere otu ve helva mutlaka tüketiyorum bebeğim meme+mama gidiyordu artık eskisi kadar mama istemiyor çok şükür ağırlıklı memeye dönüyor