Merhaba kızlar kızım 7 ay 11 günlük 1 haftadır gece bezini saat 9 da takıyorum sabah olana kadar bez duruyor ama 1 haftadır bezi nasıl bağladıysam öyle uyanıyor hiç çiş yapmıyor takı sabah uyanana kadar uyanıyor öyle yapıyor anlayamadım pazartesi doktora götürcem ama sizde sormak istedim normal mi bu durum bu arada kilosu 11.100 gram doymasa kiloda almaz diye dusunuyorum