Hurims Kızlar iki sezeryan doğum yaptım kilo sorunum yok hepsi gitti ama göbeğim büzüş büzüş birde içe çökük gibi . Hadi büzüşmesini geçtim o çöküklük ne alaka anlamadım . Sizce Neden böyle spora başladım ama tuhaf bi karın olayım var
zeyzey77 Hurims Birdeh kilo alıp vermekten oluyor. Ne kadar spor yapsanda deri fazlalığı ameliyatsız gitmez. Yağ erir kas erir ama deri erimez
eylusko_ Hurims yaa benimde göbeğim simsiyah iğrenç bi görüntü ve içeri çökük oldu çok değişik. bide bi soru karnıma dokununca çok acıyor. dikiş yeri değil üst karın göbek çevresi bu normal mi 27 gün oldu
Suzi-12 Hurims bendede öyle ya yeni yeni düzelmeye başladı 3 ay oldu ama doğumdqn sonra karnına iğne batırmışlardı sizede yaptılar mı her akşam bir tane birde adet oldum daha yeni 1 hafta önce falan ondan sonra bi baktım baya düzelmişti siz adet oldunuz mu ?
Hurims zeyzey77 bunun için araştırma yaptım biraz kolajen tüketmek faydalı oluyormuş Buda paça çorbasında yada tavuk ayağı çorbasında aşırı varmış beslenme ve yanında spor ile güzel sonuçlar alan olmuş. Ben zaten çok kilo almadım gebelikte 14 kilo işe girdim ama benim karın kaslarım çok yumuşak sanırım hemen bolladı o bölge
Hurims Suzi-12 yok ya ben daha olmadım adet 7 ay oldu ilk oğlumda bir yıl üzerine olmuştu . Valla spora başladım pes etmeyeceğim yoksa bu göbekle psikolojim bozulur 😫 Dümdüz yatıp göbeği vakum şekli yapıyorum resmen göbek deliğim bi çukurun içine düşmüş gibi oluyor
eylusko_ Hurims peki karın neden acır ki bi bilginiz var mi acaba ? çok tuhaf dokunulmuyor karnıma göbeğime
Hurims eylusko_ Allah Allah dikiş yerin değilde göbeğin mi ? Kırkın çıkınca doktora gideceksin muhakkak sor doktoruna benim ameliyat yerimde hiç ağrı olmamıştı ama genelde oluyor diye duyuyorum . Ağır birşey kaldırma hızlı hareket etme
zeyzey77 Hurims Karnın şey sonuçta birden büyüyüp birden iniyor deri fazlalığı ordan geliyor zaten . Karın kaç cmden kaç cme çıkıyor