Arkadaşlar,
Bebeğim 5 aylık anlamlandıramadığım davranışları var. Oyuncakları ile oynarken sinirleniyor, durduk yere avazı çıktığı kadar bağırıp ağlıyor. Birde saç yolma huyu var, kimin saçını yakalarsa yoluyor. Daha minnacık bebek bunları neden yapar ki ? Bu aya kadar oyunlar oynardık, kitap okurduk.şimdi ilgilenmiyor , bakmıyor bile. Neyi yanlış yaptım acaba ? 😭